Bent u tevreden, vertel het anderen. Hebt u een klacht, vertel het ons.

Bent u niet tevreden? Vertel het ons!

Klachtenregeling

Wij doen ons best om u zo goed mogelijk te helpen. Dat leggen we ook uit op de pagina kwaliteit. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent.

Uw ontevredenheid kan gaan over de manier waarop we met u omgaan, of over de manier waarop wij de dingen in onze praktijk hebben georganiseerd, of over uw behandeling. Wij horen dat graag van u, zodat we er van kunnen leren en u zo goed mogelijk kunnen helpen.

We stellen de volgende stappen voor:

  • Bespreek het probleem of uw klacht met uw behandelend therapeut(e). Maak daarvoor een aparte afspraak, zodat uw therapeut voldoende tijd voor u heeft. In dit gesprek luisteren we naar u en zoeken samen naar een bevredigende oplossing.
  • Vraag een bekende om hierbij aanwezig te zijn, als u dat prettiger vindt. Iemand die kan meeluisteren en u kan ondersteunen.
  • We zetten datgene wat we besproken en afgesproken hebben op papier. Dat document ondertekenen we beiden. Dus u en de therapeut.
  • U kunt het Klachtenloket Paramedici vragen om uw klacht te beoordelen U kunt hier de ‘Landelijke klachtenregeling voor paramedici in de eerstelijns zorg’ downloaden