ervaringen van cliënten
Wij zijn benieuwd naar je ervaring met onze dienstverlening
WIJ LEREN GRAAG VAN JE
Evaluatie
Wij leren graag van je. Daarom vinden we het fijn als je ons laat weten wat je van onze dienstverlening vindt.
HEB JE EEN KLACHT? VERTEL HET ONS!
Klachtenregeling
Wij doen ons best om je zo goed mogelijk te helpen. Toch kan het gebeuren dat je niet tevreden bent. Bijvoorbeeld over de manier waarop we met je omgaan, over de manier waarop we de dingen in onze praktijk hebben georganiseerd, of over jouw behandeling. Wij horen dat graag van je om je zo goed mogelijk te kunnen helpen en we ervan kunnen leren.
We stellen de volgende stappen voor:
- Bespreek het probleem of je klacht met je behandelend therapeut. Maak daarvoor een aparte afspraak, zodat de therapeut voldoende tijd voor je heeft. In dit gesprek luisteren we naar je en zoeken samen naar een oplossing.
- Als je het prettig vindt kun je hierbij gerust een bekende meenemen. Iemand die kan meeluisteren en je kan ondersteunen.
- We zetten datgene wat we besproken en afgesproken hebben op papier. Dat document ondertekenen jij en de therapeut samen.
- Je kunt het Klachtenloket Paramedici vragen om je klacht te beoordelen. Je kunt de ‘Landelijke klachtenregeling voor paramedici in de eerstelijns zorg’ via internet downloaden.